Visual merchandiser

lördag 18 december 2010






Jul i vårt hus!

I dag har vi julstädat hela huset, handlat mat inför julhelgen, lagt ut nya mattan från CarpetVista ( ja det blev en, priset var ju superbra och hur ofta hittar man mattor man gillar?), tagit in julgranen och klätt den med det nya pyntet som jag köpt. Kaminen har brunnit i stort sett hela dagen och den är verkligen pricken över i för julkänslan. I morgon ska jag försöka hinna med att göra lite julgodis och städa undan det sista. Julklapparna är jag klar med, så skönt. Hur går det för er andra i julstöket?

Kram Terese

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du har såå jättefint!!!Är ofta inne här men är dålig på att lämna kommentar. Supersnygg matta, skulle jag själv vilja ha!
Ha en bra dag!
Mvh Kickan

Pysselsyster sa...

Hej Terese!

Så julmysigt, fräscht och vackert!
Skänken är superfin i turkost även på julen. Det blir bara lite extra krispigt sådär!

Önskar dig en riktigt GOD JUL

Lantligt i smultronbacken sa...

Härligt!!

Jag bara njuter jag med nu och är klar med det mesta. Nu ska jag bara mysa sista veckan och verkligen njuta.

Kram Teres

Livet är Underbart sa...

Tittar in och önskar en skön 4 advent. Va fint ni har fått det! kram kram

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Men hjälp va fint Terese! Fotöljen skulle jag gärna sitta i med en kopp varm choklad!! Vart kanon med mattan oxå!

KRAM

Ida sa...

Ser så fint och stämningsfullt ut, mysigt med första julen i huset. Och mattan är supersnygg! Ha en bra vecka, Mvh Ida