Visual merchandiser

lördag 3 juli 2010

Hipp Hipp Hurra!




För idag är det Hedvigs födelsedag! Tänka sig att det är två år sen hon kom den lilla söta Hedvig. En söt liten tjej med alldeles galet mycket hår! Och rött var det! Tiden går så fort så det är inte sant! I går var det kalasdags för mig och maken, eftersom vi båda råkar fylla år på samma dag. I dag håller vi fest för honom, som nu fyller 30 år! Vi har bjudit in närmsta vännerna och vi har verkligen tur med vädret denna dag! Hipp hipp hurra! Ja, ni är nyfikna på alla paket va? Andreas har fått en järnset och en golfresa bland annat ( om man nu tycker sånt är kul ha ha) och jag har fått flera underbara austinrosor, pengar som jag faktiskt tänker lägga på ett plank mellan huset och garaget och en underbar bodybutter som luktar marschmellows. Lite av vad Hedvig fick kan ni se på bilderna. Kaninen har hon fått av sin söta gudmor med familj, visst är den fin. Den fina lilla pic nic väskan har jag köpt till henne hos Julia vita drömmar, där jag även passat på att köpa de fina dynorna på köksbänken. Ett bra reatips!

Jag hoppas att ni får en fin sommarhelg! Det är nog faktiskt svårt att misslyckas i detta fina väder!

4 kommentarer:

Amanda Sverre sa...

Grattis till hela familjen! Mailegkaninen är så fin, en sådan har min lilla tjej med. Hoppas ni får en mysig helg!

Kram Amanda

Shannon Fricke sa...

very lovely blog.

Jenny sa...

Grattis till hela familjen!!
Vilka fina saker sötaste Hedvig fick i present:)

Ha en fortsatt trevlig helg i sommarvärmen!

Kraam Jenny

Evelina sa...

Grattis till hela familjen...