Visual merchandiser

tisdag 20 april 2010





Planteringarna har börjat. Rädisor, morötter och plocksallad i pallen längst bort, i den närmsta persilja och rosmarin. Örtagården ska dock utvecklas med basilika, gräslök och timjan så fort jag hunnit till en plantskola och att basilika kan planteras ut. Det är ju rätt kyligt om nätterna. Utemöblerna är framplockade och så hittade jag vaxduk som jag glömt bort att jag hade. Och så hittade jag en ställning i trä som passar utmärkt att hänga mattor på. Tänk vad man hittar mycket man kan ha användning för.


3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej

Vad härligt att få vara ute och påta.
Här har vi forfarande 5 minus på nätterna och snöblask i luften.
Ha det bra
Kram

Useful Art sa...

Härligt med en egen örtagård, jättefina blomlådor!

Hoppas ni får en mysig helg!
Kram /Sara

Mikaela sa...

Jag är också sugen på att bli lite wild and crazy och måla något i en helt annan färg, kanske i den där duck egg gröna eller vad den nu heter. Det är ju sååå fint hemma hos andra med turkosa möbler. Eventuellt skulle jag våga i barnens rum, att måla någon möbel i ljusblått. Vilt va!? :)
Tyckte iallafall att din färg var jätte häftig.

Kram Mikaela