Visual merchandiser

torsdag 20 november 2008




Hem och Hav i Höllviken


Agdas på landet


Blomsterkompaniet i Vellinge


I maj ( ja jag vet att det var ett tag sedan, men jag har liksom fått barn emellan) så var jag på shoppingtur i 2 hela dagar med några andra bloggare. Vi körde en skåne tour och rövade runt och gjorde fynd och säkert många köp som vi än idag är glada över. Och säkert även en del felköp. Dag 2 var vi till Köpenhamn och där fanns massor av fint och tiden blev lite knapp för oss alla , så jag antar att vi lade allt fokus på att shoppa. Jag kan inte minnas att någon av oss har något kort från Köpenhamn? Regnigt var det och jag har aldrig någonsin gått på en pizzeria med så usel service som jag gjorde där.. idag kan jag bara skratta åt det.


Idag har jag gått en skön promenad i regnet, belönat mig själv med lite tyg som ska göras julfint av och så lyssnar jag på mysig musik. Jag älskar fransk musik!! Viva la france!

11 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Jo men visst ibland kommer liksom livet imellan:)Såg ut att vara en mysig öiten butik med en massa fint:)
Kram M

My White Cottage sa...

Hej gulliga du!

Tack för din gulliga kommentar! Jag tror jag kommer tillbaka... snart! :)

Jag och en kompis ska åka till Höllviken/Falsterbo på en liten shoppingutflykt nästa lördag så jag tackar för tipsen!!!

Stor kram från Jenny

Pia sa...

Øj øj, sværger også til fransk musik! Specielt Garou er fantastisk til at synge:-)

Kram Pia

Villa Hemma sa...

Wiiieh, det var trevligt. Vi får väl boka en ny träff :-D

kram

Brunkullan sa...

Så kul! Hoppas jag får komma till Skåne nått framöver:)
Jag har beställt en duk från Hem o Hav..! Går och väntar på att få den, men börjar bli orolig nu att mitt mail aldrig kom fram!

Susanne

Lallis - liv och leverne sa...

ja, fransk musik ÄR mysig:)
Och dina bilder är ju jätefina.
Kram Lallis

Ida sa...

Hej! Hoppas du var på Prinsar och små sessor i Höllviken när du ändå var där! Om du kommer ner till Malmötrakten en dag så hör av dig om du vill ha lite julklappsshopping-sällskap! Kram Ida

Ett hus i vitt sa...

Åh tack för fin butiksinspiration! Suger i mig allt jag kan av den varan just nu :-D. Jättemysiga butiker. Lyckliga du som bor söderöver. Kram, Anette

Himmelbit/Njut en smula sa...

Myyysigt!! Det var bra att det kom en liten Hedvig emellan - då får vi ju uppleva det två ggr.. ;-) :-D.

Njae felköp kan jag inte säga att det blev men mkt lyckade köp :-D.

Ja, den pizzerian får inga fler besök - det är ett som är säkert.

Starkt av dig med sockeravvänjningen som du skrev om här nedanför. Skulle jag också behöva.. Lycka till!

Kram kram

Lilla livet i Ingeborg sa...

Det ser ut som riktigt mysiga butiker:)

Millas hem sa...

Ja, av bilderna att döma så förstår jag att det var mysigt!
Härliga bilder med gröngräset i bakgrunden, men så var det ju maj också! :)
Nu är det snart(förhoppningsvis) vitt på gräset istället!
Kram