Visual merchandiser

söndag 30 maj 2010



Vi har något så "mysigt" som en gammal spritfabrik på vår gamla gata. Den är nedlagd och ligger öde och de spår man märker av hemma hos oss är de gamla träbackarna som jag hittat i utkanten av tomten. De är i för dåligt skick att ta in så jag har valt att plantera diverse växter i dem. Jag har 4 stycken och i dem har jag Förgätmigej, Smultron och Pelargoner. Min tanke är nu att de ska växa och frodas i lådorna så att jag sen kan sprida ut dem i trädgården. I dag fortsätter mitt lilla projekt uterum och jag kan säga att det går åt mycket sprayfärg!

Hoppas att ni har en fin dag alla underbara mammor, allra mest min egen! Hedvig och maken överaskade mig med en cykel, något jag verkligen behöver nu när vi hamnat lite utanför stan.

2 kommentarer:

Villa Hemma sa...

Tjenahej

Vilken lyxig och fiffig present!

kram på dig

Matilda K sa...

Så fint!
Här sprayas också en hel del : )
Kram