Visual merchandiser

söndag 8 februari 2009



Ja, nu är jag en fru. Med diamantring på fingret och ett nytt efternamn. Och en man att känna mig trygg med livet ut. En man som jag verkligen älskar massor. Vi valde en lite mindre vigsel i rådhuset med några få vänner som vittnen. Efter vigseln så begav vi oss till några fina platser runt kärnan i Helsingborg för att fota. Kallt var det vill jag lova! Sen så mötte vi upp våra vänner för en skål på ett ny öppnat mysigt ställe. På kvällen bjöd vi på mat hemma i form av tapas.

Vinnaren i tävlingen om förklädet från Russinet heter Olivia! Min yngste läsare någonsin tror jag? Olivia! Maila mig så skickas förklädet till dig på en gång!!

55 kommentarer:

Ida sa...

Stort grattis till er Terese! Hoppas ni fick en fin dag, den låter ju hur lyckad som helst! Och så kul att få se bild på dig, hade en helt annan bild av dig i huvudet, ha ha! Kläder och blommor och allt är hur fint som helst! Kram Ida

Anonym sa...

Grattis Grattis! Så ljuvligt fina ni var!

Black Doggy sa...

Brukar kolla på din blogg då och då och tycker den är jättefin. Även om jag inte känner dig så stort grattis!

Jenny sa...

Hej Terese, Stort grattis!
Vilka härliga bilder, ni ser så fina och kära ut!!
Kram Jenny

Mia sa...

Grattis till dig som fru och grattis till vinnaren.

Kram Mia

Hem och Lycka sa...

Åå Terese, vad underbart fina ni var - STOOORT GRATTIS!!!

kram

Lena sa...

Halloj!! Jag brukar titta in hos dig titt som tätt så självklart vill jag lyckönska dig med ett stort, stort GRATTIS!!! Jättefina bilder på ett tjusigt par!! // Anna ♥

Therese sa...

Vilket underbart vackert brudpar! Och grattis till lilla olivia, undra just om det är tinas dotter (peppar och vanilj) :-)

Julias vita drömmar sa...

Finaste bästaste Terese! Ja A var väl fin han med ;)

Så underbara bilder, precis som det ska vara helt enkelt...

Kram och ett stort GRATTIS!

Kram/Tvilling

Malin - I min trädgård sa...

Grattis! Vad härligt lagom det låter också. Nu får jag nostalgiska minnen av vårt eget lilla bröllop fr ett par år sedan... också en liten vigsel, men på ett speciellt ställe - under ett körsbärsträd i vår hage. Jättehärligt och fullt av mysiga minnen :).

Stor grattiskram till er!

/M

MITT VITA HUS sa...

Stort Grattis, vad fina ni är, den scarfen var pricken över i:et till den fina klänningen och de coola skorna:)
Grattis än en gång..
Kram M

My White Cottage sa...

Stort grattis till Er! Så fina ni är!!! Hoppas ni hade en toppenmysig dag och känner er nöjda med er dag!

Stora kramar från Jenny

Anonym sa...

Mina varmaste gratulationer!

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Grattis! Va jättefina ni var, det låter som en toppen dag! All lycka till er kram madde!

Anna sa...

Åh så vackra ni är! Det verkar som om dagen blev fantastiskt underbar!

Kram Anna

Brunkullan sa...

Grattis till er igen:) Så underbart söta ni var!
Och ett underbart bröllop verkar det som med era nära runt er!

Önskar er all lycka framöver:D

Kram Susanne

Camilla sa...

Det krävs inte mer för att få till en lyckad dag! Ni såg verkligen lyckliga och naturliga ut :)
Grattis!

Johanna sa...

Stort grattis!!!! Vad fina ni är.
Och diamanter kan man inte få nog av.

kram
JohannaJ

Himmelbit/Njut en smula sa...

Åhhh vad fina ni var!! Så enkelt och fint och du var jättefin i klänningen, stövlarna, håret - ja allt! :-D.

Stort GRATTIS!

Kramar

Ett hus i vitt sa...

GRATTIS!!! Vad roligt att se kort på er. Ni är jättefina!! Kram, Anette

kardemumma sa...

Grattis,Grattis ååå vad fina ni är!
Själv gifte vi oss i Las Vegas ;)
Med självaste Elvis som vigselförrättare!
Det är en härlig känsla att vara "fru".
Ha en unerbar vecka!
Kramar C

Unknown sa...

Hej

GRATTIS

Vilka härliga bilder.

Kramar CARINA

Sara sa...

Å så fin du är. Vad roligt att få ett ansikte, du är verkligen jättevacker. Du blev jättefin i din klänning. Ett stort grattis till er båda, och grattis lilla Hedvig som har så fina föräldrar :) Attans, vann inte den här gången heller... Kramar Sara

Anonym sa...

va fina ni är! grattis! :)

Anonym sa...

Åhh va fina bilder! Känner igen vyerna från stan. Perfekt och fota bilderna där uppe!

Stort grattis!

Eddan sa...

Ett stort GRATTIS till brudparet!

Vad fina ni är. Härliga, stämningsfulla bilder!

Hoppas ni inte blev för kalla vid fotograferingen men ni får väl värma er på smekmånaden ;-)!

Lycka till i framtiden önskar jag hela familjen!

Kramar från Anette

Stämningsfullt sa...

Hej!
Stort grattis till er :)
Så fina ni var och vilka härliga bilder!!
Kram.

Anonym sa...

Grattis o lycka till!
va kul att se hur du ser ut, så fin i klänningen o håret!
Kram, Jenny (nynäsh)

Hemmalycka sa...

GRATTIS!, Vilket fint brudpar! Ni ser verkligen underbart kära ut.
Synd att inte jag vann men grattis till Olivia.
kram Åsa

Gotlandsliv sa...

Stooort grattis! Vad ni är fina! Gillar verkligen din outfit, helt underbar! Och kalasfina bilder fick ni också. Lycka till som man och hustru! :)

Kerstin sa...

Varma grattiskramar!! Att gifta sig är ju något av det roligaste man kan göra, ett otroligt minne för livet!!
Återigen GRATTIS!

Kramar Kerstin

P.s. Nu får du byta texten i din presentation, bort med sambo, in med make! D.s.

Skatan sa...

Grattis frun!

Gillar upplägget, enkelheten, fotona...

Häftigt!

/Anna

Maria sa...

Jättestort grattis!!! Verkar ha varit ett mysigt bröllop. Och bilden på dig i högernavigeringen är fantastiskt fin. Kram M

Livets njutning sa...

Åh, vad fina ni var... ett stort GRATTIS till er från mig.

Underbara bilder på er. :)

Kram Jenny

Living by Milla sa...

Varma gratulationer till er! Så fina ni är.

Må så gott!

Johanna Dolk sa...

Grattis! Klänningen och scarfen var verkligen jättefina ihop och på! Kram

Anonym sa...

Härliga bilder! Grattis, grattis! Jättefin frisyr också.

Smått och gott hos Lina sa...

Så fina ni är! Stort GRATTIS!

Kram Lina

Vardags-mirakel sa...

Gratulerar till äktenskapet! Hoppas ni får ett långt och lyckligt sådant, kram Eva.

Sandra sa...

Åh vad glad jag blir att du bjuder på bilder ;-) Så himla fina!!! Ett stort GRATTIS till Er...

Kram kram

Elin sa...

hej Terese!

Grattis grattis vännen! Shit så snygga ni var och jag gillar verkligen stilen ni fått till! Toksnyggt!! jättefina bilder, ni ser såå kära och lyckliga ut.

Hoppas att ni får en underbar resa!

massor med kramar e

Ett hem på landet sa...

GRATIIS!!!
Va fina ni var och vilka härliga bröllopsfoton.
Nu har ni en underbar dag att vårda ömt som ett av livets vackraste stunder!
KRAM

Haust sa...

Så fine de var! Gratulerer så mykje! :)

Tulipa sa...

Stort grattis!

Lyckan går inte att ta miste på!

Kram!

Villa Hemma sa...

Åååh, vad fina ni är! Grattis i jättemassor!

kram från en lite gråtmild Jenny :-D

DRÖMHUSET sa...

Grattis grattis! Gud vilka härliga bilder, andas LYCKA!

Ni är sååå söta :-)

Kram Sofie ♥

Emmas inne och ute sa...

GRATTIS frun! Vilka lyckobilder. Ni är så söta ihop!

Kramar Emma

Olivia sa...

Grattis :)
Nu väntar jag spänt på min fina vinst..!

K R A M // O L I V I A

Tusset sa...

Stort grattis! Ni var verkligen jättefina!!

Marie sa...

Stort GRATTIS, så jätte fina kort på er. Hoppas att ni får en underbar bröllopsresa.
Kram Marie

Jordgubbar med mjölk sa...

Stort grattis! Ni är så otroligt fina! KRAM

Anonym sa...

Oj har jag missat! Har inte kollat min favoritblogg på ett tag:S
Jättegrattis till er!!! Lycka till o vilka mysiga bilder.
Ha det underbart i thailand

Kram marita
tusenideer.blogg.se

Lilla huset på prärien sa...

Åh vad fina ni är Terese!! Vilka härliga bilder - jag förstår dock att det var ganska kallt. Hoppas att ni får en UNDERBAR tid i Thailand :)

Kram Jenny

Eva sa...

Grattis, vilket fint par, gillar verkligen din outfit

Anonym sa...

Så fina ni var! Stort grattis till giftermålet. Och visst är Helsingborg vacket ;-)